Arrow

Har nu någon gång sätt serien Arrow som går på kanal 5, på tisdagar 20:00. Jag är ju lite serie fan och älskar bra serier, sen har jag även lite förkärlek för superhjälte filmer och sånt i den typen så de här är två flugor i en smäll.

"Här möter vi playboymiljardären Oliver Queen som mirakulöst överlever ett skeppsbrott där han förlorar sin stora förebild i livet, sin pappa. Efter att ha dödförklarats och varit försvunnen i fem år hittas Oliver levande på en öde ö. Väl hemma förstår Olivers familj; mamman Moira, systern Thea och bäste vännen Tommy, att Olivers tid på ön har förändrat honom."

(Så skrev kanal 5 själva om det.)

Om jag inte såg helt fel så finns alla avsnitt på kanal 5.se. Sedan tror jag även att de finns på gwtv.com.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer