Vill ha en hund

Idag har jag fått jättemycket gjort så det känns bra, som sagt så ska jag göra mer av det jag planerar och det lyckades jag verkligen med i dag.

Juste, igår kom min syster hem med en supergullig hund (chihuahua), det var hennes kompis hund som hon lånade lite. Det fick mig i alla fall att vilja ha en hund igen, hund är ett djur jag aldrig har haft men nästan alltid har velat ha och anledningen till att jag inte har fått en är för att det tar så mycket tid och det blir jobbigt när man reser. Jag vet dock att det aldrig skulle gå att skaffa en hund nu i alla fall för då skulle jag aldrig kunna flytta om två år som planerat. Men när jag väl är där ska jag skaffa mig en hund!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer