Room makeover

Kom nyss hem från några ärenden. Som jag nämnt lite så håller jag på att göra om mitt rum. Så idag var jag och letade delar till garderob, innan jag gick in i affären hade jag en tydlig bild på hur jag ville ha det och vad jag skulle ha men när jag gick ut så hade det förändrats totalt vilket är bra eftersom det här kommer bli så mycket bättre. Det ska också sättas upp tavlor, spegel och hyllor. Mitt rum kommer bli så mycket bättre och snyggare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: dite

superfin blogg, hoppas du haft en toppen dag!

Svar: Ja, tack så mycket. Det har jag verkligen och jag hoppas att du också har haft det.
Xoxo Emma Ferb.
Emma Ferb

2013-01-19 @ 18:09:23
URL: http://affys.se