Musik i pausen

Jag har en liten paus nu i mitt fixande i rummet. Blev helt slut haha. Först trodde jag att et skulle gå snabbt när själva klädstälningen och hyllorna var på plats men det var liksom någon timme sedan och håller fortfarande på att hänga upp kläder och lägger in dem i lådor. Jag har nu också insett hur mycket kläder jag faktiskt har och som jag nämde för någon dag sedan så rensar jag kläder och lägger undan säsongskläder men det blir ändå bara meroch mer, vilket är bra såklart.
 
Hittade även en superskön spellista på spotify sominte är stressande eller festmusik utan lugn och ja skön. Jag har inte riktigt någon musiksmak utan lyssnar på det jag tycker är bra men ibland känner man ju att man vill lyssna på någon viss stil beroende på vilket humör man är på/vill vara på eller vad mam gör.
 
Klicka på bilden för att komma till spellistan.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer