Lördagens planer

God morgon mina fina läsare.
 
Idag vaknade jag 08:00 av mitt alarm, jag ställde det igår för att jag inte ville sova länge och jag har saker jag måste göra idag och jag kände mig ändå väldigt utvilad när jag vaknade. Sen är jag en person som verkligen inte gillar att sova till 12 på dagen, jag får ångest så fort jag har sovigt lägre än till 10:30 på förmidagen. Sova är slöseri med tid, tid jag kan göra nytta.
 
Det jag ska göra idag är bland annat att fixa klart mitt rum, läsa min bok på engelska (nämnde den för någon dag sedan), göra läxor och handla. Jag ska också gå till gymmer idag, igår kände jag mig lite hängig så då gick jag inte dit så jag hoppas att jag kan träna idag.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Stephanie

ha en trevlig dag! :)

2013-01-26 @ 11:22:22
URL: http://frokenampel.se