Den funkar inte längre

Är det någon av er där ute som är expert på datorer/teknink. För det är nämligen så att min nya älskade hårddisk inte vill sammarbeta med mig just nu. För några timmar sedan skulle jag föra över en fil dit men det kom upp något medelande om att det inte gick sen så var det inte mer med det och nu när jag skulle sätta i den i min dator för att föra över bilder så:
1. den kommer inte upp där vid "dator", eller den gör det men det står inte namnet på den som det alltid gör och när man trycker på den så kommer det upp något konstig medelande om att den inte är tillänglig.
2. det kommer upp ett medelande om att jag måste "formatera disken". Vilket gör att allt där på försvinner, men jag har iaf prövat tryckat där och då står et sedan att det inte går att formatera den.
 
HJÄLP!
 
 
Det här ät min hårddisk och den heter: WD My Passport Extern Hårddisk
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer