Vegabond

"Vagabonds vår- och sommarkollektion 2013 är livfull och bjuder på en medryckande färgskala som sträcker sig från pastell till neon. Till dam finns klassiska herrinspirerade loafers, sandaletter, ballerinaskor, spetsiga tår och pumps representerade. Platåer och grova sulor som minner om 90-talet fortsätter där ovandelarna är uppdaterade med en touch av sport. Vårens herrkollektion består av klassiska loafers och snörade skovarianter i skinn, mocka och textil. Färgtonerna går framförallt i brunt men vitt, natur, beige och ljusgrått är också stora färger. Även till herr är sportinfluenserna betydande där det erbjuds sköna skor med ett avslappnat uttryck."
 
Vegabond har otroligt sköna skor, jag är ganska kräsen när det gäller alla skor men varje gång jag går in i deras butik hittar jag alltid minst ett par jag gillar. Titta bara på dessa skorna, riktigt fina, jag blir ju lite småkär i pastell färger under våren så dessa passar ju jätte bra. Ska handla dem så fort jag får chansen.
 
Kolla in Vagabonds nya kollektion


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer