Solen skiner och söndags planer

God morgon!

Jag ligger ni i sängen framför Nyhetsmorgon och njuter av att se solen skina in i mitt rum och hela rummet fylls av ett helt underbart ljus, nästan ett sommar ljus. En bra dag att starta dagen på, jag kände att jag fick massor av energi när jag drog upp rullgardinen och drog för gardinerna.

Att jag fick energi är förmodligen väldigt bra för en dag som den här. För idag har jag ganska mycket saker jag måste (!!) göra. Kom då på att skriva upp det som en anteckning på mobilen och sedan sätta ett check-tecken efter när jag gjort det. Jag gjorde samma sak i fredags och att se en to-do lista med ett grönt, fint check-tecken efter varje punkt gör min stolt över mig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer