Snygga "säsongs"kläder från Bubbleroom

Jag gick nyss in på Bubbleroom och hittade många fina kläder, speciellt för våren. Jag ska försöka att inte beställa eller handla vårkläder innan det faktiskt är vår (vilket förmodligen kommer vara lite svårt). Men jag vill verkligen inte ha vinterkläder längre! Jag är verkligen trött på det! Så nu måste jag och alla ha kläder som inte riktigt är vinterkläder men som är varmare, och inte lika mycket våriga, vårkläder. Det här kan vara lite svårt för det finns inte riktigt några kläder/kollektioner för den är ”säsongen”. Man kan inte ha fullt med färg eller mönser som våren erbjuder för det känns bara helt fel men som jag sa så är jag trött på vinterkläder (och de är för varma) och det är jag nog inte ensam om, alla svenskar vill väl ha vår och sommar nu. Så jag har nu valt ut lite kläder från Bubbleroom.se för väder som detta.

 

 

Kling Dress Mariachi Nude Bubbleroom.se Minimarket Shan Top Calcite Bubbleroom.se

Denna underbara byxdress ÄLSKAR jag, färgen,        Även denna topp är jag kär i, hur fin som helst! På    

hur den är sydd, detaljerna - Ja allt! Byxdress             bilden är den matchad med ett par shorts men jag

enligt mig är ett vårtäcken och man kan även             tycker att den skulle passa lika bra till ex jeans.

ha tights/strumpbyxor under om det blir för

kallt utan att det "förstör" något.

Bubbleroom / H Jacka Ljusbeige Bubbleroom.se VILA Mitio Pants White/Black Bubbleroom.se

En supersnygg beige/vit jacka. Den passar till det        Dessa snygga byxor så jag för ett tag sedan. De blir

mesta och piggar upp vilket outfit som helst.                snyggare och snyggare för varje gång jag ser dem, trots

Jag tycker att det är ett måste med en jacka                att de inte så så jättespeciella. Men som ni kanske

som just, piggar upp en outfit!                                      märkt så fastnar jag lätt för detaljer och de här är inget

                                                                                undantag!


http://emmaferb.blogg.se/2013/february/snygga-sasongsklader-fran-bubbleroom.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer