Melodifestival-dag

Denna lördagen har börjat ganska skönt, jag har inte gjort så mycket mer än att ätit frukost, läst ur min bok och fixat i mitt rum. Johanna påpekade igår att jag ännu inte visat er hur mitt rum har blivigt och anledningen till det är att det inte är klart riktigt än men idag kommer jag se till att det blir klart och så fort det är det ska jag ta kort och visa er. Senare idag ska jag gå till gymmet, ska försöka att gå dit minst varannan dag och jag var där igår så då blir det två dagar efter varandra vilket självklart är ett stort plus.
 
Klockan 20:00 kommer jag självklart att sitta bänkad framför svt 1 och melodfestivalen så som 99 % av sveriges befoklning också kommer göra. Jag har dock inte så stor koll än så innan dess måste jag kolla in klipp, deltagarna och allt möjligt som har med melon att göra .
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer