Kicks professional foundation brush

Jag har nu i en vecka testat en foudation/ BB cream borste från Kicks professional (kicks egna märke). Jag tycker att den är väldigt bra, den bästa foundation borsten jag testat. Första gången var den lite svåranvänd eftersom den borsen jag hade förut var väldigt mjuk och "fluffig" skillnad från den här som är väldigt kompakt och kortare strån.  Den här fungerar verkligen jättebra till min foudation som är väldigt flytande. Borsten gör verkligen så att det blir jämt och att det inte blir för tjockt lager utan så att det blir lagom mycket foundation.
Borsten är egentligen till BB cream men den funkar lika bra till foundation.
 
+ Den ger ett jämt resultat och lagom mycket hamnar på huden.
 
- Svår att anväda och hantera första gångerna.

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer