Jag är kattvakt

God morgon!
 
I går runt 17:00 kom min moster och lilla kusin med två underbara katter. Vi ska nämlige vara kattvakt den här veckan medan dom är i fjällen. Inte bara det att de här katterna är söta och lite smått charmiga så är det nog den rasen den vakraste rasen jag sett, kolla pälsen! Innan min moster skaffade dem så hade jag ingen aning om att det fanns, om jag inte minns helt fel så heter den semiriskt skogskatt.
 
Under hela mitt liv så har jag hafr djur, förutom de senaste 5 åren och jag vill verkligen ha ett djur - katt eller hund så det passar ju jätte bra att de ska vara här för lagon till jag trötnar på deska de ju åka hem. Hehe nä skoja bara skulle aldrig vilja ha bort dem.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer