Happy valentines day

 
Satt nyss och funderade över hur man säger "happy valentines day" på svenska, men visst det heter det glad alla hjärtas dag? Haha  ni kan väl säga till om jag är helt ute och cyklar.
 
Eftersom jag inte har någon underbar pojkvän, ingen pojvän och ingen man så ska jag ägna denna dag till mig själv, vilket egentligen inte är konstigt för det här är dagen då vi ska ge de vi älskar något extra och jag älskar mig själv. Jag funderade på spa men tyvärr så hinner jag inte med det så då får jag helt enkelt göra ett litet hemmaspa, kolla på tjejfilmer, gå till gymmet och äta massor av godsaker så som semla, geléhjärtan och choklad, funderar på att gå och köpa macarons från laduree (fast det kanske är lite överdrivet).
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer