Grattis Estelle

Idag fyller vår lilla pinsessa Estelle 1 år. Jag som älskar vårt kungahus tycker själklart att det är väldigt kul. Tänk att det redan har gott ett år sedan jag och vi alla fick höra prins Daniels tal och "Mina känslor är lite all over the place". Jag kom ihåg hur glad jag var! Sen kom dopet och jag var glad hela dagen, jag fick till och med gå hem tidigare från skolan för att se det (haha). Som ni märker är jag verkligen en älskare av kungafamiljen och när vi ändå pratar om det kan jag säga att jag faktiskt var vid slottet när Victoria och Daniel gifte sig.
 
Jag hoppas verkligen att Estelle får en riktigt bra första födelsedag.
 
 
Bild från kungahuset.se
 
Estelles ursöta, blåa klänning hade även Victoria när hon fyllde 1 år.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Estelle

Tack brorsan min

2013-03-03 @ 22:46:05