Frågor/svar lista

Om mig:
Namn: Emma Sofie Ferb.
Ålder: 17 år och idag är det exakt 3 månader kvar till jag fyller 18.
Bor: Sverige, Stockholm i en lägenhet.
Längd: 182 cm (tror jag).
Vikt: 58 kg.
 
Just nu:
Gör: Bloggar och kollar på TV.
Rum: Mitt vardagsrum.
Har på mig: morgonrock.
 
Senaste...
Personen jag pratade i telefon med: Beatrice.
Vad pratade ni om: Planer inför lovet.
Person du pratade med: Min mamma.
SMSet var från: Min kompis Kathalina.
Vad stod det: "Men vafan....".
Kramen: Yatzy, ena katten jag har jär hemma nu, hehe.
Gången du grät: Vet inte, i början av Januari tror jag det var.
 
Hur många...
Gånger har du varit kär: Jag vet inte riktigt, men riktigt kär tror jag att jag aldrik har varit.
Vänner har du: Många, men nära riktigt nära: 2, sen kan det gå i perioder med vissa.
Pojk/flickvänner har du haft: Inga riktiga.
Har du kysst: Inga hehe, när jag ska inte ljuga men några stycken.
Hatar du: 1 (kommer alltid hata den, det är värre än hat och något som inte går att sätt ord på). Sen ibland 2 till.
 
Övrigt:
Älskar: Mina vänner, choklad, mig själv, bra filmer och musik, er m.m.
Åt middag med idag: Det var en familjemiddag med: min mamma, pappa, syster,bror och hans flickvän.
Har du smakat alkohol: Ja.
Är rädd för: Att älska någon, för jag vet att de någongång kommer att försvinna.
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer