Första dagen på lovet


På en lördag som denna, första dagen på lovet har jag bestämt mig för att bara göra roliga saker! Så jag kanske träffa några vänner i kväll och fira in lovet, några av dem är de jag skulle vara med igår men då ändrades planerna. Innan dess ska jag gå och träna en stund, tror det får bli kondition och ben idag. Som jag sa igår så ska jag bland annat vara mer med mins vänner och träna mer under lovet så då får jag ju två av dessa saker gjorda på en dag och igår var jag ju med Johanna så det känns som mitt, gamla, sociala liv är påväg tillbaka.

Under en månads tid har jag varit med någon vän en gång per vecka (för att jag har haft läxor m.m) vilket är alldeles för lite för att vara mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer