Endast en lektion

God morgon.
 
Denna onsdag började lite kaos men det har nu löst sig så vi behöver inte lägga någon tid på att tänka på det, eller hur! Jag har bara en lektion idag, även om jag inte tycker att skolan är jobbig utan den är helt okej och jag blir lätt rastlös om jag inte går till skolan på ett tag, alla mina väner går ju också i skolan, men ni kan väll i alla fall tänka er hur skönt det är. Så idag börjar jag 11:15 och slutar 12:25 men jag tror att jag ska åka dit innan för att plugga lite och göra lite som jag måste göra när det gäller skolan. Den lektioner är Sceniskt karaktärsarbete vilket gör att denna dag kommer bli långt ifrån jobbig (i alla fall när det gäller skolan) hehe.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer