Bra och dåligt med dagen

God dag!

Jag hoppas verkligen att er dag har varit bättre än min.

- och + med denna dag:

- Det börjar med att jag försover mig i ca 1 timme.
-jag får stressa i mig frukost, sminka mig lite sabbat och slänga på mig kläderna som är bredvid mig.
-måste även byta väska i kaoset och glömmer en viktig sak (mer om det längre ner i listan).
-får då sminka klart mig på tåget vilket jag inte gillar.
-när jag står utanför min dörr så inser jag att jag har glömt nycklarna i min andra väska! (Där var droppen). Det har alltid varit någon hemma hos mig och är aldrig hemma ensam på dagarna men eftersom min bror precis har flyttat så var han inte hemma.

+lektionen jag hade idag var rolig.
+Tur va så blir jag sällan sur för småsaker så jag lyckas hålla humöret på topp (är även väldigt bra på att inte visa mina riktiga känslor).
+jag unnade mig en Chai latte, det var riktigt länge sedan jag drack en sådan.
+min mamma är påväg hem nu med nycklar.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer