Till gymmet?

God morgon sötnosar.

Jag hoppas att ni har sovit gott och haft en bra morgon. Själv vaknade jag runt 8 av att min mamma kom in-springande till mitt rum och pratade om att datorn i vårt kontor/datarum hade kraschat. Det som nu är konstigt med det är internet, för själva wifit här hemma är kopplat till den datorn och när det är på så funkar inte wifi men när jag stänger av det så funkar det - mycket konstigt.

Funderar på att gå och träna nu, det var nästan en vecka sedan så det är ju på tiden men jag vet inte om jag ska gå dit nu eller ikväll, vi får se. Fast det är på något sätt mycket skönare att gå dit på morgonen.

Sist jag var på gymmet så började jag gå i lite högre hastighet, det var verkligen...uppfriskande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer