Nytt hår snart

Om ca 15 minuter ska jag var hos min frisör, för färgning och slingning av mitt hår. Äntligen, har verkligen försökt att spara ut tills min gamla färg är borta men det gick inte längre, för jag vet hur mycket det sliter men jag kan inte ha det såhär längre. Sen är det så att jag har turen som fått bra hårkvalite, tjockt, lockigt, växer fort och slittåligt, kan det bli bättre?!
 
Om några timmar ser ni mig som en helt ny person. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Hårfärg förändrar verkligen hela utseendet ^^

Gör du bloglovinbyten?

Svar: Ja verkligen, följ mig så kan du kommentera när du gjort det. Glöm bara inte att nämna din bloglovin.
Emma Ferb

2013-04-23 @ 15:27:53
URL: http://captivatedminds.blogg.se/