Nya ansisktsprodukter

 
 
Jag har hört ett tag att Apotekets eget märke, Apoliva har väldigt bra hudvårdsprodukter. Så idag när jag ändå gick förbi apoteket och behövde lite saker till ansiktet tänkte jag att jag skulle ge det ett försök. Köpte en rengörings lotion för normal/torr hy och själklart operfymerad, just att ansisktprodukter är operfymerade (eller väldigt, väldigt långt perfymerade) är väldigt viktigt för mig, för det första så känns det mycket fräshare och för det andra så är det mycket bättre för huden. Det andra jag köpte var ansisktsvatten, även det för normal/torr hy och operfymerad. 
 
Rengörings lotionen tar bort smink och smuts, ansisktvattnet rengör lite extra och tar bort överflödig hud/döda hudceller. 
 
Själklart kommer jag skriva vad JAG tycker om dem när jag har testat dem, tänkte att jag kunde göra det efter 3 användningar, så på måndag. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer