Det här med laddandet

Tänkte precis ta bilder på min shopping från gårdagen men självklart så dör mitt batteri till kameran, mobilden och datorn ungefär samtidigt. Eller dator går i standby när det är ca 5% kvar och mobilen var det 2% kvar när jag satte i laddaren. Måste verkligen bli bättre på ladda-mina-teknik-saker fronten, men jag har faktiskt börjat ladde de på nätterna men tydligen så räker inte det och desuto fick de ladda i endast 5 timmar eftersom jag som just 5 timmar. Nåväl jag får helt enkelt visa e det när kameran och datorn har laddat klart sedan såska jag även visa det nya till hemmet men det gör jag imorgon.
 
Bild från min instagram (där jag håller i min laddade mobil):
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer