Vinterskor

Att ha kalla fötter på vinter är bland det värsta som finns, därför måste man ha varma skor! Enligt mig så är det stora problem med att hitta varma skor som ändå är snygga och bekväma. Uggs finns det ju men dom är så vanliga så att dom inte är snygga längre. Här är iaf några skor som är just varma och snygga och förhoppningsvis bekväma. Jag kan dock inte använda klackar till vardags då jag blir sjukt lång, jag är redan 181-182 cm lång.
 
 
 
 
1. GEOX, DONNA MARIAN, 1 550 SEK   2. CLOU, GILLIAN ZIP, 1 499 SEK   3. NILSON, PLAIN ZIP, 1 299 SEK   4. DINSKO, Varmfodrad halvhög känga, 799 SEK   5. DINSKO, Halvhög känga, 499 SEK  
6. SKOPUNKTEN, Boots, 399 SEK   7. SKOPUNKTEN, Varmfodrad Känga, 299 SEK   8. DINSKO, Varmfodrad halvhög känga, 399 SEK   9. DINSKO, Varmfodrad halvhög känga, 499 SEK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer