Vad händer!?

Ikväll blev det ingen fest, jag trodde det var säkert men tydligen inte vilket jag nu är väldigt tacksam över eftersom jag är helt slut, denna vecka har verkligen tagit kol på mig som jag nämnde i går. Så denna kväll fick bli en film/mys/spel kväll . För några veckor sedan hade jag aldrig tillåtit mig själv göra detta men under de två senaste veckorna har det varit långa dagar i skolan, mycket plugg och allmänt mycket att göra så då på fredag kväll känner jag mig halvt överkörd. På lördagar däremot har jag fått min kraft tillbaka. Men detta lilla "problem" jag har med att jag inte orkar göra något på fredag kvällar ska det bli ändring på.

Jag har ändå gjort lite idag förutom skolan och den där labben. Efter skolan åkte jag nämligen in till stan med Isabella och shoppade lite. Det var riktigt kul och jag kan visa vad jag köpte i morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer