Dagens dag

Hej mina kära, underbara läsare!
 

 Jag har precis satt mig här vid datorn och kollar på tv. Kom nämligen nyss hem efter en dag i skolan och en lunch/fika med Isabella som var lika roligt som alltid när jag är med henne, dock är jag helt slut och hela dagen har jag bara känt för att lägga mig ner och kolla på film med en kopp chai latte. Är glad för att jag klarade mig igenom denna dag utan för mycket gnäll och en sur min.

 

 Dagen är inte slut och jag har nu svenska att göra, tänkte hela veckan att jag har gott om tid när det gäller den så jag har inte gjort så mycket, bara lite varje dag men den ska in i morgon. Tur va behöver den inte vara helt perfekt för att vi ska lämna in den i morgon på lektionen och så ska vi få respons på den så att vi kan fixa det när vi kommer hem.

 

 Denna utsökta kladdkaka åt jag idag:

 

 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer