Stressig torsdag

Hej hej!
 
Min dag har varit helt okej idag,ganska stressig men det är sånt som man får leva med ibland (iaf jag). Dagen började med skola som vanligt, sedan skulle jag hem och byta om och kanske äta för att sedan åka till idrotten. Det blev dock ingen idrott så jag tog en liten promenad i stället. Idag skulle även min debattartikel om hen in på svenskan och jag trodde hela veckan att den skulle in på fredag så igår fick jag ganska brottom, tur va så är jag som sagt bra på att skriva svenska uppsatser, atriklar m.m och den behövde inte vara perfekt eftersom vi skulle kritisera varandras debattariklar i dag på lektionen så nu vet jag vad som behövs förbättras. Min klara och perfekta ska in idag senast kl 23:59 så jag ska snart sätta igång och fixa om den lite, det behövs inte alls göras mycket så jag känner mig lugn i alla fall.
 
Sen har jag gjort lite andra saker idag också som jag inte tänker skriva om nu.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer