Presentköp

Det blev inge Jeans för mig idag, eftersom jag inte hittade några i min storlek. På onsdag slutar jag tidigt trots att det är sen vecka nästa vecka så då ska jag komma hem med ett par jeans(!!) Idag kom jag iaf hem med presenter till min lilla kusin som ska firras i morgon, yeey. Jag älskar föddelsedagag, jul osv inte bara för min del och för att jag får presenter utan för att jag älskar att ge saker till folk och se hur glada de blir. Det fick bli två örhängen som var superfina och om jag fyllde 7 skulle jag bli jätteglad!
 
Nu ska jag kolla på en film som ska vara bra och det hoppas jag på att jag också tycker, jag har en väldigt bred smak när det gäller det mesta (inte mat och sånt).
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer