iPhone appar

Tänkte köra lite app-tips i fyra dagar så börjar i dag.

Här är några appar som jag tycker är superbra. Facebook och instagram är ju självklarheter (för de flesta) så behöver inte nämna dom.

Quizkampen: Den laddade jag ner i dag och den är jättekul, är jättebra på det också och jag har bara vunnit. Frågesport har jag alltid tyckt varit kul och nu när jag är lite äldre så är jag bra på det också. Man spelar mot en person som man antingen väljer själv eller blir tillfrågad, sedan väljer någon en kategori och så kör man. Så för er som gillar frågesport rekommenderar jag den.

Blogg.se: Behöver jag säga mer än att den är riktigt bra. Den är inte alls svår att förstå sig på och det går snabbt.

Messenger: Det är Facebook meddelandena så i stället för att gå in på Facebook för att chatta behöver man bara gå in där.

Glosboken.se: Älskar både sidan och appen. Bästa sättet att plugga om man har glosor. Man lär sig verkligen alla glosor på inte alls lång tid.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer