Internett shopping, hmm!

Något jag har kommit på vad jag gör är att kolla och shoppa kläder på internett. Minst en gång om dagen sitter jag och kollar kläder på olika sidor, ibland åker det in till kundkorgen och sedan några dagar senare har jag mitt fina plagg. Jag tänker min tur va ibland om jag verkligen behöver det eller att jag ska vänta med att skicka efter det tills jag vet att jag är säker på att jag vill ha det. Jag ska nämligen försöka spara pegar varje månad till lite allt möjligt bland annat min LA flytt och o**********. 
 
Ett av mina favoritmärken som jag har alldeles för lite kläder är bland annat från tiger of sweden. Jag älskar de flesta kläderna där ifrån men trots det är det inte ett märke jag tänker så mycket på, men jag kom på det idag då jag gick förbi det inne på åhlens.
 
Titta vilka skönheter:
 
NOVELLA - Jerseyklänning - GråttKELLY - Jeans slim fit - Blått
 MEKA - Fodralklänning - GråttMAZIE - Jerseyklänning - Grått
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer