Duktiga jag

Titta vad jag sitter och gör! Pluggar matte som bara den, jag har nämligen prov nästa vecka och jag gillar att börja i tid så att jag verkligen kan känna mig säker på det jag ska ha prov i. Jag har verkligen mycket med skolan nu, det är efter ca 4 veckor som man har prov i allt man gått igenom och ja det är nu helt enkelt. Jag har även svenska läxa som sagt, det är en argumentation/dekattartikel som ska vara klar på fredag tur att jag älskar att skriva.
 
För att berätta mer bra saker jag har gjort idag kan jaag säga att jag även har gått på en PW på ca 40 minuter. Det kändes riktigt skönt och jag fattar inte varför jag inte gör det varje dag...eller det är för att jag inte hinner med det 40 minuter varje dag, men jag funderar på att ta 40min varanan dag och gå lite extra de andra dagarna så som att inte ta bussen lika mycket.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer