Snart blir det en ny väska

 
Snart ska jag möta upp min vän Johanna för att kolla väska, jag känner verkligen att jag behöver en ny. Jag vet dock inte rikitigt vad jag letar efter så gör det lite svårare men att hitta väskor brukar inte vara ett problem för mig. Här omdagen började jag räkna hur måbga väskor jag har och kom fram till 14, sen ko jag på att jag har väskor i några andra väskor och väskor uppe i ett skåp i hallen, då gav jag upp hehe. Jag älskar helt enklet väskor men trots det är jag dålig på att variera dom så det ska jag börja med.
 
Nog med det för jag fick just lite brottom, jag ska hinna med en hel del. Tänkte även platta håret men så kollade jag ut och insåg att det kanske inte är en jätte bra ide eftersom det kommer att hållas platt i ca 5 min, jag har en produkt som är bäst som gör att håret hålls platt men jag vet inte vart det är.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer