Så snälla människor runt mig

Människor runt mig är (oftast) så snälla, jag älskar det verkligen!
 
När jag kom hem så sa mamma till mig att hon hade en lite sak till mig som jag skulle få när jag började plugga. Så när jag väl sa till henne att jag skulle plugga så fick jag en 200gramare marabou mjölkchoklad och en red bull, precis vad jag behövde. För att göra mig glad behövs det egentligen bara att ge mig choklad, det funkar 99 av hundra gånger.
 
Senare, när jag väl pluggade matte fastnade jag med ett tal och frågade några från min klass, några minuter senare har jag fått svar från dem med tydliga svar! Jag bliv verkligen arg när jag inte klarar saker och ger mig inte för ens jag klarat det så det betyder också mycket.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer