Ni kanske först nu?

God kväll darlings.


Äntligen sitter jag i min soffa, läser bloggar, kollar kläder på internet, tittar på helt onödiga tv-program och bloggar, så min vardag brukar se ut när jag inte orkar med något annat. Dock har den inte varit så den senaste veckan då jag har varit tvunget att plugga ca 40 timmar om dygnet, och ja försök att förklara det så kanske ni fattar hur sjukt mycket jag har att göra när det gäller skolan. Det tar liksom aldrig slut, och jag har inte fått sova ut på flera veckor.

Så nu ska jag fortsätta att njuta av mitt soff mys och försöka att inte somna.

Anledningen till att jag låter lite irriterad är för att jag har fått kommentarer om att jag inte bloggar lika mycket denna vecka och nu hoppas jag att ni förstår, efter kl 17:00 i morgon kommer det bli bättre då jag endast har två läxor kvar.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer