Lov snart

Snart är det lov och vet ni hur bra det känns, jag kan vila upp mig lite, umgås med mina vänner och...plugga ännu mer till prov och sådant jag har efter lovet. Så i morgon kl 12:45 får jag lov. Några från min klass kommer att gå och köra laserdome efter skolan och jag kanske ska med. Sist jag gjorde det var jag ca 12 år och vad jag minns var det riktigt kul. Men får se hur jag gör med det för har lite andra saker jag kanske ska göra.
 
Lovet heter ju höstlov men så mycket höst vet jag inte om det är. Hösten nu i sverige är 2 veckor och sen blir det vinter, jag låter som en gammal gubbe som gnäller på allt och tycker att allt var bättre för, hehe nä jag är verkligen inte en sådan person. Ja såg även på facebook att någon hade skrivigt att det snöade i...någon förort söder om stockholm.
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer