Jag vill ha djur

I nästan hela mitt liv har jag haft djur och nu var det nästan 3 år sedan, så det känns tomt. Jag vill ha en hund eller katt, hund har jag aldrig haft och vill jag vill verkligen ha en. Det känns som att man blir mer aktiv och social med hund, iofs är jag redan det men det kan man inte få för mycket av. Hund är också ett djur som de flesta älskar så då kan jag ta med den lite överallt. Jag vill ha en boxer tror jag, det är den perfekta storleken och vad jag har hört är de rätt lekfulla, mentalt starka och lätt att dressera. Andra hundar jag vill ha är: mops, fransk bulldog, långhårig chihuahua och boston terrier men de känns så små, hehe. Helst vill jag ha en hund av varje storlek, stor, mellan och liten.
 
 
Katt vill jag också ha av den anledningen att det är så härliga, de har egen vilja och nyfikna. Lite som mig helt enkelt haha.
 
Kolla på min mosters katt exempel, kärlek:
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer