Det helt okej ändå

Även fast jag vet att det inte alls är så farligt när jag väl sätter igång med att plugga så känns det som de tråkigaste jag kan göra. Till och med tråkigare än att bara vara hemma och slöa en hel dag och det mina vänner är inte riktigt my style.  Jag försöker i alla fall hitta lite motivation för att plugga och som sagt så är det inte jätte tråkigt och jobbigt när jag väl börjat, och jag vet att många känner som jag men varför känner vi då såhär?! Någon som har ett bra svar på den frågan? Efter att ha skjutit upp det jag skulle ha gjort i matten så gjorde jag den äntligen nyss och det var så jag kom på detta, nu när jag har gjort många tal och annat inom matten så frågar jag mig verkligen den frågan: varför gjorde jag det här inte tidigare när det inte är så jobbigt när jag väl börjat?

 

Sökte efter bild på google och det är faktiskt just detta jag håller på med i matten, hehe.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer