Det blev även några timmar i stan

Förutom det jag hade planerat att göra följde jag med Bea till buttericks för att kolla kläder till halloween. Där inne kan man vara i timmar och hitta nya saker hela tiden, det är som en leksaksaffär för både vuxna och barn. Jag vet dock inte än hur det blir med allt så kläder och sånt får lösa sig när jag vet.

När jag väl var i stan ringde Johanna mig och frågade om jag ville äta middag med henne någonstans. Vi var sugna på så olika saker så lösningen fick bli kungshallarna och en underbart god pizza för mig och hon från tacobar. Jag äter dock på tacobar som lunch ganska ofta så jag var inte sugen på det, även fast det verkligen är super gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer