Lär känna mig bättre

Tänkte köra lite fakta om mig aå att ni får lära känna mig lite bättre, bra va!? Och oroa er inte, mer sådna här kommer.
 
 
Namn: Emma Sofie Ferb.
Ålder: 17 år, född den 25 maj 1995.
Längd: 181 cm var jag för ca 7 månader sedan och jag tror inte att jag har växt mer.
Vikt: Någonstans mellan 58-61 kg, och jag går aldrig upp mer eller går ner under det, en vecka kan jag väga 60 och nästa 58.
Boende: En lägenhet i stockholm, ensam. Jag vet 17 år och jag bor själv känns lite konstigt tycker vissa men för mig är det verkligen inte det.
Drömyrke: Jag vill starta företag (vet redan några förslag), ha ett märke som jag vill vara väldigt delaktig i som gör kläder, skor och smycken m.m, jag vill också ha praktikplats hos en tidning och modell och skådespelare skulle väl vara kul.
Favoritdjur: Jag gillar de flesta djur faktisk, riktig djurvän.
Favoritmat: Den senaste tiden har jag kommit på att nästan all mat jag gillar är min favoritmat.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer