Jorden kommer INTE...

...gå under den 21 december i år. Vissa tror på det och vissa inte men jag vet att det uppväcker tankat hos folk och att tro på det ska man ju för bara för att jorden inte kommer gå under den 21 så kommer den göra det någon gång. Som den universum intreserade person jag är så läste jag i min mammas Illustrerad vetenskap som i just det senaste nummret hade temat - Jordens undergång. Där stog det väldigt intresanta saker om olika teorier om jordens undergång och olika sätt det kanske kan hända på.
 
Läs mer om det här!
 
Själv tycker jag att man börjar märka på det redan nu.
Tsunamikatastrofen: 2004
Orkanen Gudrun, Jordbävningen utanför Sumatra, Orkanen Katrina, Jordbävningen i Kashmir: 2005
Jordbävningen utanför Java maj 2006, Jordbävningen utanför Java juli: 2006
Orkanen Per: 2007
Cyklonen i Burma, Jordbävningen i Kina 2008
Skogsbränderna i Australien 2009
Jordbävningen i Haiti 2010, Jordbävningen utanför Chile, Vulkanutbrottet på Island 2010
Jordbävningen vid Tōhoku 2011
Sandy: 2012
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer