Dagen jag haft idag, inte den lättaste!

Vilken dag(!!) jag är helt, 100% slut.

Först vill jag bara säga att jag gillar inte att gnälla här på bloggen vilket ni vet, kanske om någon liten grej i vardagen men jag är skyldig er en förklaring och lite mer personligt.

Dagen började med att jag försov mig i 40 minuter så jag tänkte inte gå på första lektionen men så tänkte jag att jag varken vill missa lektionen eller få frånvaro. När jag kommer till tåget är det försenat och så är även bussen. Så jag stressade och kom till skolan sen nämner några klasskompisar att vi ska ha klättring idag och jag hade helt glömt det så jag ringer till min mamma och säger att hon får åka och hämta min kläder och lämna dom, snäll som hon är gör hon det. När jag slutat min sista lektion innan vi har en lång rast till idrotten bestämmer vi för att åka till ett nytt café för att äta, när jag sitter på bussen ringer min mamma mig och frågar vart jag är - jag glömde helt bort det också men hon lämnar kläderna till mig och skjutsar mig till kafét. På idrotten då vi ska ha klättring som var så otroligt kul, är mina krafter slut redan innan jag började. Efter det känns det som att jag kan somna stående och sova i 100 år.

Runt 17:00 kommer jag hem och sedan 18:00 till en halvtimme sedan har jag pluggat biologi till mitt prov i morgon.

Jag har känt mig stressad hela veckan för prov och massa saker men idag, jag har nog aldrig känt mig så stressad från typ halv 7 och känner mig fortfarande stressad. Har inte haft en stund i dag jag har kunnat slappna av.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer