Bra men skönhetsoperationer?

Något som jag har funderat på är de ständiga diskutionerna om skönhetsingrepp och skönhetsoperationer. Vissa är emot det medan vissa tycker att de är väldigt bra, vissa "hatar" till och med de som gör de och tycker att de förstör sig själva osv. Men jag tänker och har alltid gjort det tänkt såhär: Om en tjej ex opererar sina bröst större så betyder det ju förmodligen att hon vill ha större bröst och att hon tycker att hon själv skulle vara finare i större bröst, då är det väll jättebra att hon faktskt kan göra sig mer stolt över sig själv och få bättre självkänsla. Så då förstår jag faktiskt inte det dåliga med det. Det kanske är synd att det måste till med en operation för det men det är väl ändå bättre att ha gjort en operation och tycka om sig själv och få bättre självkänsla än att må dåligt över sig själv i hela sitt liv.
 
Har jag inte rätt?!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer