Hej och välkommen in i en del av mitt liv! ♥

Äntligen ska jag sätta fart och börja blogga på denna blogg - emmaferb.blogg.se

För det är så att jag egentligen har haft själva bloggen i nästar 2 år utan att ens ha skriva en mening i ett inlägg, fixat designen eller ha bestämt att jag ska blogga på den. Jag har nämligen haft andra bloggar förut med otroligt olika bloggnamn, jag startade bara den här för att vara 100% säker på att ingen annan tog namnet, för jag visste att jag någon gång skulle vilja ha en blogg men mitt riktiga namn som blogg namn och jag hade så rätt, eller hur!?

I nästa inlägg tänkte jag berätta massor av saker om ig själv och lite av mitt liv. Anledningen till att jag gör det i nästa inlägg ist är för att det annars blir ett så långt inlägg med mycket text. Puss och kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer