Hallå!

Hej på er!

Har äntligen fått tillgång till internet så att jag kan blogga med mer. Det var ju lite synd att jag startade bloggen precis innan jag åkte hit men jag gick till cafét/restaurangen här på ön och frågade om de hade wifi och förvånadsvis hade de faktiskt det.

I går var det inte alls fint väder, regnigt, blåsigt och det kändes kallt så det fick bli en film dag med bakning och kortspel. I dag har det varit mycket finare väder och i morgon ska det bli super vart och skönt med klarblå himmel.

Nu ska jag köpa glass och sedan cykla vidare till hamnen.

PS. tyvärr är internetuppkopplingen för dålig för att ladda upp bilder men jag ska försöka med det i morgon.

Ha det bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer