Emma Ferb

Tänkte berätta lite om mig själv, vem jag är och vad jag gör men jag måste säga att det är otroligt svårt att få ner det på bara några rader. För om jag själv ska beskriva mig krävs det nog en bok lika tjock som bibeln.


Jag ska göra ett försök. "Emma Ferb heter jag och lever mitt glammiga liv i stockholm, är 17 år en underbar ålder (inte sant?). Jag är väldigt smart och duktig och där med går jag i skolan, natutvetenskap på Jensen södra. Visst låter det stort, det svåraste linjen och där med bevisade jag det jag just sa, jag lovar att många blev av er just nu blev imponerande. Som naturare finns det självklart fördomar precis som med allt annat men jag lovar att det för det mesta INTE stämmer, inte på min skola iaf och speciellt inte på mig (förutom att jag är smart och duktig).







Under mina fria timmar är jag med vänner då jag shoppar, fikar, går på bio, festar m.m. Om det råkar bli så att jag inte är med mina älskade vänner kollar jag mest på tv/film, lyssnar på musik, kollar runt på internet, fotar eller provar massa outfits (detta kan jag iofs göra med mina vänner också).

Om ca 2 år flyttar jag till Los angeles så det ser ut nu, sverige är inte landet för mig. I LA ska jag först och främst satsa på min karriär som modell och skådis eller om jag då har lust med att plugga till: advokat eller läkare. LA och hollywood är min stad och framtid, jag är kär och fast i det fast jag aldrig har varit där. Kärlek vid första ögonkastet♥ "



Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga. I morgon tänkte jag köra lite mer "lära känna mig" inlägg visst låter det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: emma ♥

sv: tack! :)

2012-07-20 @ 13:17:39
URL: http://emmapettersson.webblogg.se/