Välkommna tillbaka

Jag hoppas verkligen att ni har haft en bra jul och ett par bra dagar. Nu är jag tillbaka till bloggen med nya krafter och nya mål, lagom till detta års slut och till det kommande årets början.
 
Min julafton var lugn med familjen, det var en mysig dag med den närmaste släkten och jag fick jätte fina julklappar.
Dagarna efter bestod av shopping, tid med familjen (julen är ju familjens högtid) och vänner, mycket film och uppladdning.
 
Idag är det nyår vilket är en av de bästa dagarana på året, dagen tar liksom inte slut kl.00:00, dagen tar inte slut bara för att det är en ny månad och ett nytt år. Jag ska tillbringa min dag med min familj först och efter middagen ska jag firra ut 2012 och firra in 2013 med vänner och bekanta.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer