Nu fungerar det bra igen

Äntligen funkar den älskade blogg.se appen. Happy girl, yes! Nä men det är faktiskt en av anledningarna till att det har varit lite dålig update de senaste dagarna för när jag inte är hemma och inte har min dator har det inte gått att blogga, eller jo genom safari men då går det inte att ladda upp bilder utan det blir bara samma bild hela tiden. Så jag mailade blogg.se om detta i lördags eller i går och nu funkar den ju jätte bra.

Jag är nu påväg hem efter min 9 timmars dag i skolan, har sen vecka denna vecka men jag gick ditt tidtagare för att plugga och göra ett psykologi prov. Så nu har jag bara nationella prov i matte kvar som ska göras på onsdag.


För några dagar sedan:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer