Lördag 22/12-12

God morgon!
 
Eftersom jag skriver dethär och ni läser dethär så betyder det att vi överlevde och att jorden icke gick under i går vilket självklart är bra nyheter, inte sant?! Jag såg dock att några av mina facebook-vänner  ville att jorden skulle gå under, omg, självmordsbenägna? Tydligen. I alla fall det där med jordens undergång förstår jag inte riktigt, mayafolkets kalender tog slut igår och så började en ny och en ny tids ålder så snälla människor på denna planet vad har det med VÄRLDENS undergång att göra?
Jag kan i och för sig erkänna att det börjar likna en undergång här på jorden (skrev lite om det här)  men jorden kommer ju någongång att "gå under" så istället för att oroa sig, ta vara på tiden.
 
 
Så idag ska jag ta vara på tiden genom att sola, städa bland mina kläder (igen) och klä julgranen som jag köpte igår.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer