Fullbokad dag

God förmiddag.

Har precis ätit min frukost och tänkte kolla om det finns någon film att kolla på (eller hyra). Sen ska jag städa, ni ska bara se hur mitt rum ser ut OMG säger jag bara man kan inte ens gå in i mitt rum utan jag måste hoppa till sängen och har två resväskor som ligge och väntar på att bli uppackade (hatar att packa upp kläder från resväskor, så brukar använda alla kläder som ligger där i om jag inte slänger det i tvätten tills det tar slut). När det är klart ska ja sy om ett par tights till shorts. Så kreativ jag är hehe. Efter det måste jag även gå och fixa med lite saker.

- Ikväll händer det även en super rolig sak, är super taggad!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer