Sveriges ögonstenar

Acne Studios RTW spring collection
Precis som jag nämnde i förra inlägget så är våren runt hörnet...för visst är mars en vårmånad (...'mars, april har knopp i håret' - ja, mars är en vår månad). Så snart ska ju garderoben bytas ut. Tänkte nu i några veckor visa mina favoriter från mina favoritmärken under fashion week. Mode veckorna som var i höstas alltså där vårens mode visades. Tänkte att jag skulle visa det nu istället för det som precis varit om hösten 2015 känns lite väl påskyndande.
 
Jag bara älskar dessa 4 looks från Acne. Den gula dressen - jag skulle dock valt att bära de två delarna isär och inte ihop det bli för "säckigt" för min smak. De andra dock skulle jag bara "copy - paste". Gillar safari looken, det genomskinliga, nude'en, den röda klippta toppen.   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer