Jobba mitt i svenska sommaren

Hej, hallå där!
 
Jag sitter på kontoret och jobbar lite från datorn, finns inte mycket annat att göra så bokar, kollar upp och bekräftar. Köpte med mig lite ättbart, te och mugg har jag här, de är heligt för mugg och vill dricka ur en god mugg. Det är mitt under semestertider nu men jag är varken bortrest eller har massa sommarutflyckter, så jag tycker att det inte gör något att jobba nu. Och titta ut, det här kallar inte jag för sommar! Jag är besviken på denna sommar. Har noll sommarkännslor. Nu hör jag åskan och regnet är på väg vilken sekund som helst. 

Innan jag gick hemifrån såg jag min ELLE tidning frör juni, har inte alls kollat igenom den. Har ingen tid. Så nu tog jag med den, när allt på min 'Att göra-lista' är avbockat så är det den jag ska ägna tid åt. Behöver en mental paus från jobb och in i en värld av konst. 

Min Shake, kan vara den bästa ever. Satte dit tablett botten så att jag kan ha med mig mina vitaminer och mineraler som jag glömde att ta. Och en vanlig rund botten/låda för mer te påsar. Hur smidigt som helst! 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:


Kommentarer
Postat av: Http://carroat.blogg.se

Ser mysigt ut :)

2015-07-15 @ 15:45:58